Membre

Hallo,
Als vlaming (West-Vlaanderen) zou ik graag eens willen weten of er nog andere vlamingen aanwezig zijn op deze site omdat het niet altijd evident is om Frans te spreken en dat we dan ook eens in het nederlands kunnen discussieren.
mvg,
Lode
Membre

Goeie avond Imonkerh,
Ik ben franstallig maar we kunnen graag samen spelen en we hebben deze gedaan ik denk.
Audren is van Aalst voor uw informatie en er is veel andere vlamingen hier.
Met de whist, we zijn alles broeren.
Met vriendelijke groeten,
Het was de drie worden dat ik ken in nederlands 🙂 … .
Membre

hallo Imonkerh, hallo Steff,
ik ben vlaming en ik woon in onze prachtige ardennen, een echte belg dus. ik wil ook graag met jullie spelen.
Annie
Membre

Ik ben niet vlaming maar ik will ook graag met jullie spelen. Maar mijn vlaams is niet zeer goed
Goed avond
France-tte
Membre

Ik heb ook iets te zeggen daarover : lmonkerkh je bent een ‘fantastislijk agréable’ speler en je weet dat is de belangerijkste ding 😉
De super ‘Papili’ is ook vlaams
Tot vlug aan een tafel,
De luxemburger
Membre

Bonjours Imonkerkh, Sindskort woon Ik ook in West-Vlaanderen. Ik ben franstalig maar woon al 15 jaar in Vlaanderen. Wat mij betreft vind ik het leuk als we meerdere talen tijdens het spel kunnen gebruiken. Dat doe ik ook met mijn vriend Bean. We komen op deze site om te wiezen ongeacht het verschil. Het is fijn als je aan een goede tafel zit met een goede sfeer. Tot binnenkort. FD